Tuesday, December 30, 2008

心想... ... ... 事成

在2008年还没结束前, 我下定了决心, 新的一年怎么走.

刚和我cousin签下了AMWAY的会员. 他说了一句,

你心想的事情需要时间,要经过一段路,才能达成. 既然我心里以有了这个决定, 还有我先在所想往的事. 加上现在的burning desire!, 很快的就会实现.

我现在心想着... ... ... 事成是什么时候呢?

是时候改变人生了!

1 comment:

Anonymous said...

Thank you for another informative web site. Where else could I am getting that type of
information written in such a perfect manner? I've a venture that I am just now running on, and I have been at the look out for such information.

Feel free to surf to my web-site :: cheap christian louboutin